Tècnica de suport administratiu, comptable i financer
Necessitem una persona de suport administratiu, comptable i financer per incorporar-se a l’àrea de finances
CooperAcció som una associació feminista de cooperació internacional que treballem en aliança amb organitzacions de Mali, El Salvador, Colòmbia i Catalunya. El nostre objectiu és contribuir, des d’una perspectiva feminista, a l’apoderament de les dones, lesbianes, bis i trans*, al ple exercici dels seus drets i a la consecució de l’equitat de gènere.
Les nostres àrees prioritàries de treball per 2019-2024 son:
- Dones lliures de violències
- Autonomia dels cossos i sexualitats
- Economies per a la vida i ecofeminisme
- Enfortiment dels moviments de dones i feminismes
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
L’objectiu del lloc de treball és donar resposta a les necessitats de l’organització des del punt de vista administratiu, econòmic i financer, i de gestió de persones.
Gestió econòmica i comptable, gestió laboral, subvencions i gestió administrativa. La vacant és per una persona amb experiència, responsable, meticulosa i precisa en el seu treball i amb capacitat per resoldre situacions adverses i treballar en equip.
Funcions i Tasques
La persona que s’incorporarà a l’àrea d’Administració i Finances haurà de desenvolupar tasques tant en l’àrea de la Economia i Comptabilitat com en diversos Tràmits i Gestions. Més concretament, les tasques a desenvolupar seran:
ECONOMIA I COMPTABILITAT:
- Registre comptable de dades, despeses, ingressos, impostos, etc. Programa comptable “SAGE 50”.
- Conciliació mensual de comptes.
- Suport al tancament dels comptes anuals i a la gestió administrativa de l’auditoria institucional.
- Suport en la comptabilitat analítica i justificació de subvencions. Comptabilitat per projectes (analítica).
- Suport a l’actualització de dades de les eines de tresoreria, pressupostos institucionals i/o de projectes i al seguiment de les mateixes.
- Suport al seguiment econòmic i comptable de la comptabilitat i pressupostos de les oficines exteriors.
- Suport en el compliment de temes normatius i fiscals.
TRAMITS I ADMINISTRACIÓ:
- Mantenir ordenada i actualitzada la documentació administrativa de l’arxiu físic i digital de l’entitat.
- Preparació de la documentació per la comptabilitat i arxiu general (factures rebudes i emeses, bancs, caixa, nòmines, etc.)
- Preparació de documentació i informació laboral per la gestoria externa.
- Suport a les àrees tècniques de l’entitat dels pressupostos de les formulacions, informes o comptes justificatius dels organisme finançadors.
- Conciliació i revisió entre informes econòmics dels projectes a presentar als finançadors i el registres comptables dels mateixos.
PERFIL REQUERIT
Per ser considerada per a aquesta candidatura és necessari demostrar:
- Titulació i/o formació que acrediti, entre 3 i 5 anys d’experiència rellevant i coneixement en les habilitats i competències per la vacant (en l’àmbit comptable/fiscal i laboral, gestió tresoreria/ pressupostaria, en sol·licitud i justificació de subvencions i gestió de les Administració Públiques).
- Experiència i coneixements demostrables en comptabilitat per projectes.
- Experiència en l’ús del programa “SAGE 50” Contaplus.
- Experiència en la gestió d’associacions sense afany de lucre.
- Domini a nivell usuari del paquet Ms. Office, en especial Ms. Excel.
- Amb iniciativa, resolució i pro activitat per gestionar la diversitat de tasques amb eficiència i agilitat.
- Capacitat organitzativa i planificació del treball.
- Coneixement i expressió oral fluida en català i castellà.
- Capacitat resolutiva, d’autonomia i de treball en equip.
- Actitud proactiva, flexibilitat i adaptació als canvis.
Es valorarà positivament:
- Formació complementària en cooperació internacional, educació per la transformació, enfocament de gènere, de drets humans i/o sostenibilitat mediambiental.
- Francès a nivell administratiu.
- Identitats dissidents: dones, lesbianes, bis, trans* i persones no binàries.
CONDICIONS:
- Jornada laboral: 30 hores setmanals de dilluns a divendres. Possibilitat de Treball mixta (Presencial i teletreball)
- Incorporació: 14 d’octubre de 2024
- Lloc de Treball: Hospitalet de Llobregat.
- Retribució: 23.400 bruts anuals distribuïts en 14 pagues.
- Possibilitats reals de promoció a co-responsable de l’àrea de Finances.
Interessades/is enviar carta de motivació i CV a seleccion@cooperaccio.org fins el 24 de setembre 2024, indicant en l’assumpte del correu: «Convocatòria Suport Administratiu i Comptable».
Només es contactaran les persones que compleixin els requisits i que passin a la fase d’entrevista.