Documental Cuidar Entre Terres
Projectem el documental Cuidar Entre Terres a Tarragona
El documental ‘Cuidar entre terres. Qui sosté la vida quan les dones migren?’, coproduït entre CooperAcció i La Directa, es projectarà el pròxim 24 de gener a La Gata Insubmisa a Tarragona.
‘Cuidar entre terres’ és un documental català realitzat per sis dones que analitza les trames transnacionals de cures i les relacions entre països del Nord i del Sud global. El film dona veu a treballadores de la llar migrades que assumeixen les tasques de cura i analitza les causes de les seves migracions, relacionades amb el model de desenvolupament extractivista imposat a l’Amèrica Llatina.
La projecció serà a les 17:30h i comptarà amb un col·loqui posterior a càrrec de Paula Santos, de l’organització feminista Mujeres Migrantes Diversas, dedicades a reivindicar els drets de les dones que es dediquen al sector de les cures i la llar.