Tècnic/a responsable d’economia i finances
T’agradaria posar les teves habilitats econòmiques i comptables al servei de la Justícia Global? Busquem una persona amb experiència en projectes de l'administració pública i capacitat d’anàlisi estratègica.
Coordinació econòmica de l’entitat, comptabilitat analítica, facturació, gestió de proveïdores, pressupostos, auditoria, gestió de subvencions públiques i suport estratègic a la presa de decisions.
SETEM Catalunya som una associació que denuncia les vulneracions de drets humans, laborals i ambientals que es donen a la indústria tèxtil i electrònica, i al sector bancari, tant en l’àmbit local com global.
Fem pressió a administracions públiques i empreses, sensibilitzem i mobilitzem la ciutadania i oferim propostes formatives per la Justícia Global. Promovem alternatives des d'una mirada solidària, feminista i de justícia climàtica. Treballem en xarxa i promovem espais crítics de debat.
Funcions tècniques
- Manteniment comptable mitjançant comptabilitat analítica.
- Facturació.
- Confecció i seguiment del pressupost anual de l’entitat i dels diferents projectes.
- Gestió financera i de tresoreria.
- Confecció d’impostos i comptes anuals de l’entitat.
- Sotmetre’s a l’auditoria anual de l’entitat i als projectes que ho requereixin.
- Formulació, Seguiment i Justificació econòmica de projectes subvencionats per Administracions públiques en coordinació amb les tècniques responsables dels projectes.
- Redacció i supervisió de convenis i contractes de serveis amb proveïdores amb el suport si s’escau de l’assessoria fiscal i laboral.
- Capacitat estratègica en l’orientació econòmica i financera en col·laboració amb la Coordinadora i la Junta de Govern de l’entitat.
- Proporcionar de manera regular i proactiva informació econòmica i financera a la Coordinadora de l’entitat i suport en la presa de decisions estratègiques.
- Identificació proactiva de les fonts de finançament públiques o privades.
- Organització documental física i virtual de la documentació comptable i administrativa.
- Realització de tasques administratives: documentació, registres electrònics, gestió de l’arxiu digital i en paper.
- Gestió de proveïdores en coordinació amb la tècnica responsable d’administració.
Aptituds i competències requerides
- Capacitat organitzativa.
- Iniciativa i autonomia.
- Anàlisi i capacitat resolutiva.
- Capacitat i voluntat de treball en equip.
- Bones actituds i habilitats socials i de comunicació.
- Rigorositat i transparència.
- Identificació amb els valors de SETEM Catalunya.
Perfil requerit:
- Experiència demostrable mínim de 5 anys en l’àrea d’economia, finances i comptabilitat.
- Grau universitari en Grau en Administració i Direcció d'Empreses, o Ciències empresarials o de comptabilitat, Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances o FP II Administratiu.
- Conèixer el software comptable Contasol o similar.
- Nivell alt en eines de full de càlcul i ofimàtica.
- Català i castellà parlats i escrits correctament, coneixements intermedis de la llengua anglesa.
- Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques com l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona.
- Coneixements en profunditat de bases de convocatòries de subvencions.
Es valorarà
- Experiències de treball en entitats de l’Economia Social i Solidària.
- El compromís amb els Drets Humans i la Justícia Global.
- Haver treballat amb projectes finançats per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, Ajuntament de Barcelona amb el Programa d'Educació per a la Justícia Global, entre altres.
- Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.
Condicions del lloc de treball:
- Jornada parcial de 30 hores setmanals
- Contracte indefinit amb 2 mesos de prova
- Flexibilitat horària.
- Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya a la ciutat de Barcelona i 60% de la jornada laboral en la modalitat de teletreball.
- Salari: 23.092 € bruts anuals per 12 pagues.
- Incorporació: 21 de maig de 2025
Les persones interessades podeu trametre el vostre CV, carta de presentació i 2 referències dels darrers 5 anys a administracio@setem.org amb l’assumpte “Oferta economia i finances” fins diumenge 27 d’abril 2025.