Tècnic/a responsable d’economia i finances

Tècnic/a responsable d’economia i finances

T’agradaria posar les teves habilitats econòmiques i comptables al servei de la Justícia Global? Busquem una persona amb experiència en projectes de l'administració pública i capacitat d’anàlisi estratègica.

Coordinació econòmica de l’entitat, comptabilitat analítica, facturació, gestió de proveïdores, pressupostos, auditoria, gestió de subvencions públiques i suport estratègic a la presa de decisions.

SETEM Catalunya som una associació que denuncia les vulneracions de drets humans, laborals i ambientals que es donen a la indústria tèxtil i electrònica, i al sector bancari, tant en l’àmbit local com global.

Fem pressió a administracions públiques i empreses, sensibilitzem i mobilitzem la ciutadania i oferim propostes formatives per la Justícia Global. Promovem alternatives des d'una mirada solidària, feminista i de justícia climàtica. Treballem en xarxa i promovem espais crítics de debat.

Funcions tècniques

  • Manteniment comptable mitjançant comptabilitat analítica.
  • Facturació.
  • Confecció i seguiment del pressupost anual de l’entitat i dels diferents projectes.
  • Gestió financera i de tresoreria.
  • Confecció d’impostos i comptes anuals de l’entitat.
  • Sotmetre’s a l’auditoria anual de l’entitat i als projectes que ho requereixin.
  • Formulació, Seguiment i Justificació econòmica de projectes subvencionats per Administracions públiques en coordinació amb les tècniques responsables dels projectes.
  • Redacció i supervisió de convenis i contractes de serveis amb proveïdores amb el suport si s’escau de l’assessoria fiscal i laboral.
  • Capacitat estratègica en l’orientació econòmica i financera en col·laboració amb la Coordinadora i la Junta de Govern de l’entitat.
  • Proporcionar de manera regular i proactiva informació econòmica i financera a la Coordinadora de l’entitat i suport en la presa de decisions estratègiques.
  • Identificació proactiva de les fonts de finançament públiques o privades.
  • Organització documental física i virtual de la documentació comptable i administrativa.
  • Realització de tasques administratives: documentació, registres electrònics, gestió de l’arxiu digital i en paper.
  • Gestió de proveïdores en coordinació amb la tècnica responsable d’administració.

Aptituds i competències requerides

  • Capacitat organitzativa.
  • Iniciativa i autonomia.
  • Anàlisi i capacitat resolutiva.
  • Capacitat i voluntat de treball en equip.
  • Bones actituds i habilitats socials i de comunicació.
  • Rigorositat i transparència.
  • Identificació amb els valors de SETEM Catalunya.

 

Perfil requerit:

  • Experiència demostrable mínim de 5 anys en l’àrea d’economia, finances i comptabilitat.
  • Grau universitari en Grau en Administració i Direcció d'Empreses, o Ciències empresarials o de comptabilitat, Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances o FP II Administratiu.
  • Conèixer el software comptable Contasol o similar.
  • Nivell alt en eines de full de càlcul i ofimàtica.
  • Català i castellà parlats i escrits correctament, coneixements intermedis de la llengua anglesa.
  • Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques com l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona.
  • Coneixements en profunditat de bases de convocatòries de subvencions.

 

Es valorarà

  • Experiències de treball en entitats de l’Economia Social i Solidària.
  • El compromís amb els Drets Humans i la Justícia Global.
  • Haver treballat amb projectes finançats per l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, Ajuntament de Barcelona amb el Programa d'Educació per a la Justícia Global, entre altres.
  • Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.

 

Condicions del lloc de treball:

  • Jornada parcial de 30 hores setmanals
  • Contracte indefinit amb 2 mesos de prova
  • Flexibilitat horària.
  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya a la ciutat de Barcelona i 60% de la jornada laboral en la modalitat de teletreball.
  • Salari: 23.092 € bruts anuals per 12 pagues.
  • Incorporació: 21 de maig de 2025

 

Les persones interessades podeu trametre el vostre CV, carta de presentació i 2 referències dels darrers 5 anys a administracio@setem.org amb l’assumpte “Oferta economia i finances” fins diumenge 27 d’abril 2025.

Sou
23.092 € bruts anuals (12 pagues)