Tècnic/a de projectes i administració econòmica
L’associació MiRu és una entitat sense ànim de lucre i ONG nascuda el 2022 dedicada a implementar estratègies mitjançant l’acció comunitària i l’educació, sigui formal, no formal o en espais de lleure.
Aquestes accions estan dirigides a fomentar les relacions interculturals i intergeneracionals, promoure la inserció laboral, i garantir l’accés igualitari a recursos essencials com la salut i l’educació, sense discriminacions de cap mena. MiRu, com a projecte educatiu i comunitari, utilitza les arts visuals com una eina de reflexió i creació per fer d’altaveu social de realitats invisibilitzades i estigmatitzades, per explicar històries en primera persona, en profunditat, rigor i qualitat. Aquest treball contribueix a generar noves narratives transformadores en l’imaginari col·lectiu, oferint una perspectiva crítica que inspira accions de canvi social. Així, MiRu combina la dimensió artística amb l’impacte social, promovent projectes que no només posen en evidència les desigualtats, sinó que també obren camins de desig per a ser viscuts i de rutes cap a una societat més valenta, respectuosa, justa, inclusiva i solidària.
Tot i que l’equip de MiRu portem més de 20 anys en el sector de l’educació per la justícia global, ens trobem en el nostre 3er any sota el paraigües d’aquesta entitat. Comptem amb el suport i la confiança de moltes entitats de Catalunya i a nivell internacional, amb qui fem camí juntes i tenim molts projectes en marxa pels propers anys.
Així que ens cal sumar gent nova a l’equip.
Què busquem?
Busquem algú que tingui experiència en formular subvencions en l’àmbit de la cultura inclusiva, la cooperació internacional, l’educació pel desenvolupament o la justícia global, que conegui la teoria del canvi i que tingui interès en implicar-se i aprofundir en aquest àmbit. Algú que pugui donar suport en la formulació, seguiment i justificació de subvencions, junt amb la persona que ho porta a l’entitat i que s’encarregui del seguiment dels pressupostos dels projectes en curs.
També que s’encarregui de tasques administratives i de comptabilitat, per a que l’entitat sigui sòlida i es mantingui amb capacitat de previsió i anticipació per planificar escenaris viables i sostenibles en el temps. Busquem algú que vulgui sumar-se al projecte de MiRu en general i que aporti els coneixements pròpis del món de l’economía però des del paradigma de l’economia ètica i solidària.
Funcions
1. Redacció, presentació, seguiment i justificació de subvencions
Disseny dels projectes:
Identificació de projectes d’EpJG i cerca de convocatòries de subvencions per finançar-los a través, per exemple, d'instruments com EuropeAid, que canalitza l'ajut al desenvolupament de la Unió Europea.
Participació en l'elaboració de la sol·licitud tècnica i pressupostària del projecte, que inclou la memòria tècnica i econòmica, i els formularis de sol·licitud.
Assegurar que la documentació s'adequa a les bases de la convocatòria.
Gestió dels projectes:
Co-supervisió del desenvolupament dels projectes per assegurar que s'executen d'acord amb la sol·licitud inicial (terminis establerts, objectius fixats i amb els recursos previstos).
Actualització de les bases de dades dels projectes.
Seguiment i justificació dels projectes:
Elaboració d'informes tècnics i econòmics per justificar l'estat i els resultats del projecte (informes de seguiment i execució, esmenes, informes de resultats, etc.).
2. Tasques administratives generals, incloent-hi:
Gestió de sòcies i socis de l’Associació;
Suport i preparació de la documentació de l’Assemblea general anual;
Compliment de la normativa de protecció de dades;
3. Tasques de comptabilitat general, incloent-hi:
Control i registre de despeses i ingressos; Control de caixa i comptes bancaris;
Realització de comptabilitat;
Coordinació amb gestoria: temes de comptabilitat i fiscal;
Seguiment del Pressupost de l'Associació
Perfil i requisits
Grau - Ciències socials i jurídiques - Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació - Cicle Formatiu de Grau Superior amb experiència prèvia - Grau Economia -
Valorable: Màster en cooperació internacional i desenvolupament o experiencia demostrable.
Experiència: Mínim 3 anys en gestió administrativa de projectes, preferiblement en l'àmbit de la cooperació internacional, l’EpJG, etc.
Coneixements
Nivell avançat d'Office 365.
Coneixement de processos administratius en registres públics.
Experiència en gestió pressupostària i comptabilitat de projectes d’entitats sense ànim de lucre.
Coneixements en Teoria del canvi i marc lògic de projectes.
Formació i/o coneixement en l’àmbit de l’economia social i solidària.
Valorable: Coneixement de la Llei 49/2002, d’entitats sense ànim de lucre i incentius fiscals al mecenatge.
Domini català, castellà i anglès. Valorable el francès.
Competències
Compromís amb l’organització.
Treball en equip i cooperació.
Planificació i organització.
Flexibilitat i gestió del canvi.
Empatia.
Neutralitat i objectivitat. Discreció interna i externa.
Orientació a la qualitat.
Pensament analític.
Com presentar la candidatura
Enviar CV i carta de motivació a: miru@miradarumiant.com
Assumpte: "tècnic/a projectes i economia 2025"
Termini de presentació: Fins al 14 d’abril de 2025
Incorporació: immediata (a partir de maig)
Es contactaran exclusivament les candidatures que compleixin amb els requisits.
Entrevista: Es farà, com a mínim, una entrevista en línia i una entrevista presencial.
Sou brut: 18.000,00€
Jornada: Parcial hibrida. 20h/setm. Horari de matins, presencial amb flexibilitat per fer teletreball.