Tècnic/a d'Administració

Tècnic/a d'Administració

Cerquem una persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.

Perfil
Persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD. També donarà suport a coordinació.


Formació preferent
Titulació universitària preferent en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.


Funcions
Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.
•    Administració
Control pressupostari
Bancs, hisenda, socis...
Preparació de documents comptables per a gestoria
Suport en l’elaboració del pressupost anual
•    Gestió econòmica de les subvencions i projectes de l’entitat
-    Formulació econòmica
-    Seguiment pressupostari
-    Justificació econòmica (incloent-hi les auditories)
-    Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes
•    Tasques de suport al correcte funcionament de la oficina
•    Tasques de suport a coordinació

Requisits
•    Experiència demostrable en gestió administrativa.
•    Experiència demostrable en gestió econòmica, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD
•    Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona
•    Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc)
•    Domini d’Excel
•    Domini de català i castellà (nivell C)


Valorable
•    Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD
•    Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes
•    Formació en el sector de la Cooperació
•    Implicació en moviments socials
•    Bons coneixements d’informàtica
•    Domini de l’anglès
 

Durada
Indefinida (amb un període de prova de 6 mesos)


Inici
Incorporació immediata


Retribució
Segons barem intern (20.189,38 € bruts anuals)


Horari
Jornada de 30 hores amb horari flexible (presencial i virtual)


Termini
Interessats/des enviar CV fins al 04/07/25 a administracio@alternativa-ong.org


Després de finalitzar el període de recepció de candidatures, s’entendran com a desestimades aquelles que no hagin rebut una resposta per part de l’entitat passats 15 dies.
 

Sou
20.189,38 € bruts anuals