Tècnic/a d'Administració
Cerquem una persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.
Perfil
Persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD. També donarà suport a coordinació.
Formació preferent
Titulació universitària preferent en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.
Funcions
Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.
• Administració
Control pressupostari
Bancs, hisenda, socis...
Preparació de documents comptables per a gestoria
Suport en l’elaboració del pressupost anual
• Gestió econòmica de les subvencions i projectes de l’entitat
- Formulació econòmica
- Seguiment pressupostari
- Justificació econòmica (incloent-hi les auditories)
- Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes
• Tasques de suport al correcte funcionament de la oficina
• Tasques de suport a coordinació
Requisits
• Experiència demostrable en gestió administrativa.
• Experiència demostrable en gestió econòmica, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD
• Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona
• Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc)
• Domini d’Excel
• Domini de català i castellà (nivell C)
Valorable
• Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD
• Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes
• Formació en el sector de la Cooperació
• Implicació en moviments socials
• Bons coneixements d’informàtica
• Domini de l’anglès
Durada
Indefinida (amb un període de prova de 6 mesos)
Inici
Incorporació immediata
Retribució
Segons barem intern (20.189,38 € bruts anuals)
Horari
Jornada de 30 hores amb horari flexible (presencial i virtual)
Termini
Interessats/des enviar CV fins al 04/07/25 a administracio@alternativa-ong.org
Després de finalitzar el període de recepció de candidatures, s’entendran com a desestimades aquelles que no hagin rebut una resposta per part de l’entitat passats 15 dies.