Oferta de feina a CEHDA
Plaça de feina per la gestió econòmica i interna de CEHDA i dels seus projectes a Catalunya
FUNCIONS
Gestió i control pressupostari i financer global de l’organització.
Projectes i subvencions:
● Elaboració dels pressupostos per a la seva presentació a convocatòries (subvencions, licitacions, etc…)
segons els requisits de cada convocatòria.
● Manteniment de reunions amb les persones responsables dels projectes/serveis, en el cas de subvencions
per a definir, els recursos materials i humans necessaris a pressupostar
● Respostes a requeriments i reformulacions econòmiques dels projectes.
● Monitoritzar regularment l'estat econòmic dels projectes d’acord amb el pressupost establert, assegurant
periòdicament la correcta imputació de les despeses i la programació financera, donant resposta a
possibles desviacions.
● Supervisar que el personal tècnic va recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada
projecte des del seu inici.
● Justificació econòmica intermitja i finals de projectes. Responsable final justificacions econòmiques.
Comptabilitat i tresoreria:
● Control del registre de despeses i ingressos realitzat des de comptabilitat
● Control de l’estat d’ingressos de finançadors
● Supervisió a persona comptable dels pagaments i de facturació de l'entitat.
● Contacte i negociació amb els bancs.
● Coneixement en profunditat del programa comptable propi en col·laboració amb gestoria externa
contractada.
● Supervisió de rendició de comptes i quadrament de caixa periòdics.
● Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de
tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes
● Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualmente.
Finançament:
● Previsió de necessitat de fons (serveis, subvencions) i recerca de noves línies de finançament
Gestoria i administració:
● Seguiment de la presentació d’impostos trimestrals i anuals
● Supervisió de models trimestrals i anuals presentats per la gestoria
● Consultes jurídico-notarials
● Supervisió de l’elaboració de la informació per a la memòria econòmica anual i dipòsit de comptes
● Gestions per a l’obtenció de Declaració d’Utilitat Pública
Gestió i control:
● Interlocució amb auditories
● Supervisió dels aspectes legals de l’entitat: protecció de dades, assegurances, compliment normatiu,
riscos laborals i altres.
● Distribució dels costos indirectes d’entitat i nòmines en els projectes finançats i redistribució segons
aprovacions/denegacions de projectes.
Tecnologies de la informació i la comunicació:
● Manteniment de l’equipament informàtic de l’entitat.
● Gestió dels comptes de correu del personal (altes, baixes i resolució d’incidències)
● Gestió del drive de l’entitat.
● Anàlisi de necessitats informàtiques per millorar l’eficiència i eficàcia comunicativa i de gestió
(contrasenyes, drive, pdf, zoom etc)
Laboral:
● Coordinació amb la gestoria per altes i baixes de personal, ITs, etc.
● Gestió de contractació del personal (signatura contracte, etc)
● Revisar de les nòmines i ordenar-ne el pagament.
● Controlar els pagaments d’IRPF i Seguretat Social.
PERFIL QUE ES REQUEREIX
FORMACIÓ PREFERENT:
-Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA:
● 2 anys experiència demostrable en gerència econòmica i gestió; es valorarà positivament si és en entitats
del tercer sector.
● Coneixement i experiència demostrable en gestió de subvencions en l’àmbit de les entitats del tercer
● sector social.
● Es valorarà coneixement i experiència en justificacions econòmiques a l’ACCD.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES:
● Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.
● Nivell mig d’anglès.
● Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc)
● Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB)
● Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc)
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
● Experiència amb grans taules d’Excel (taules dinàmiques).
● Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.
● Coneixements de gestió pressupostària
● Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.)
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:
● Orientació a resultats i resolució de problemes
● Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.
● Planificació i organització.
● Capacitat relacional i comunicativa
● Treball en equip
TIPUS DE CONTRACTACIÓ:
● Jornada de 30h/setmanals
● Salari brut anual: 24.103,20 €
● Prestacions: Contracte indefinit amb dos mesos de prova
● Incorporació: 1 de desembre 2023
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
Envia la teva proposta de carta de presentació i CV per correu electrònic abans del 21 de Novembre de 2023 a
cehdaghana@cehdaghana.org indicant a l’assumpte del correu “gestió econòmica CEHDA”
Després de finalitzar el període de recepció de candidatures per a aquest lloc, s'entendran com desestimades aquelles amb les quals CEHDA no estableixi contacte en el termini de deu dies.