Oferta de feina a CEHDA

Oferta de feina a CEHDA

Plaça de feina per la gestió econòmica i interna de CEHDA i dels seus projectes a Catalunya

FUNCIONS

Gestió i control pressupostari i financer global de l’organització.

Projectes i subvencions:

● Elaboració dels pressupostos per a la seva presentació a convocatòries (subvencions, licitacions, etc…)

segons els requisits de cada convocatòria.

● Manteniment de reunions amb les persones responsables dels projectes/serveis, en el cas de subvencions

per a definir, els recursos materials i humans necessaris a pressupostar

● Respostes a requeriments i reformulacions econòmiques dels projectes.

● Monitoritzar regularment l'estat econòmic dels projectes d’acord amb el pressupost establert, assegurant

periòdicament la correcta imputació de les despeses i la programació financera, donant resposta a

possibles desviacions.

● Supervisar que el personal tècnic va recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada

projecte des del seu inici.

● Justificació econòmica intermitja i finals de projectes. Responsable final justificacions econòmiques.

Comptabilitat i tresoreria:

● Control del registre de despeses i ingressos realitzat des de comptabilitat

● Control de l’estat d’ingressos de finançadors

● Supervisió a persona comptable dels pagaments i de facturació de l'entitat.

● Contacte i negociació amb els bancs.

● Coneixement en profunditat del programa comptable propi en col·laboració amb gestoria externa

contractada.

● Supervisió de rendició de comptes i quadrament de caixa periòdics.

● Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de

tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes

● Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualmente.

Finançament:

● Previsió de necessitat de fons (serveis, subvencions) i recerca de noves línies de finançament

Gestoria i administració:

● Seguiment de la presentació d’impostos trimestrals i anuals

● Supervisió de models trimestrals i anuals presentats per la gestoria

● Consultes jurídico-notarials

● Supervisió de l’elaboració de la informació per a la memòria econòmica anual i dipòsit de comptes

● Gestions per a l’obtenció de Declaració d’Utilitat Pública

Gestió i control:

● Interlocució amb auditories

● Supervisió dels aspectes legals de l’entitat: protecció de dades, assegurances, compliment normatiu,

riscos laborals i altres.

● Distribució dels costos indirectes d’entitat i nòmines en els projectes finançats i redistribució segons

aprovacions/denegacions de projectes.

Tecnologies de la informació i la comunicació:

● Manteniment de l’equipament informàtic de l’entitat.

● Gestió dels comptes de correu del personal (altes, baixes i resolució d’incidències)

● Gestió del drive de l’entitat.

● Anàlisi de necessitats informàtiques per millorar l’eficiència i eficàcia comunicativa i de gestió

(contrasenyes, drive, pdf, zoom etc)

Laboral:

● Coordinació amb la gestoria per altes i baixes de personal, ITs, etc.

● Gestió de contractació del personal (signatura contracte, etc)

● Revisar de les nòmines i ordenar-ne el pagament.

● Controlar els pagaments d’IRPF i Seguretat Social.

PERFIL QUE ES REQUEREIX

FORMACIÓ PREFERENT:

-Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.

EXPERIÈNCIA REQUERIDA:

● 2 anys experiència demostrable en gerència econòmica i gestió; es valorarà positivament si és en entitats

del tercer sector.

● Coneixement i experiència demostrable en gestió de subvencions en l’àmbit de les entitats del tercer

● sector social.

● Es valorarà coneixement i experiència en justificacions econòmiques a l’ACCD.

COMPETÈNCIES BÀSIQUES:

● Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.

● Nivell mig d’anglès.

● Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc)

Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB)

● Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc)

COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:

● Experiència amb grans taules d’Excel (taules dinàmiques).

● Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.

● Coneixements de gestió pressupostària

● Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.)

COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:

● Orientació a resultats i resolució de problemes

● Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.

● Planificació i organització.

● Capacitat relacional i comunicativa

● Treball en equip

TIPUS DE CONTRACTACIÓ:

● Jornada de 30h/setmanals

● Salari brut anual: 24.103,20 €

● Prestacions: Contracte indefinit amb dos mesos de prova

● Incorporació: 1 de desembre 2023

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Envia la teva proposta de carta de presentació i CV per correu electrònic abans del 21 de Novembre de 2023 a

cehdaghana@cehdaghana.org indicant a l’assumpte del correu “gestió econòmica CEHDA”

Després de finalitzar el període de recepció de candidatures per a aquest lloc, s'entendran com desestimades aquelles amb les quals CEHDA no estableixi contacte en el termini de deu dies.

 

Sou
Salari brut anual: 24.103,20 €