Coordinació tècnica de l’entitat

Coordinació tècnica de l’entitat

La Societat Catalana d'Educació Ambiental (www.scea.cat) obre una convocatòria per a la selecció d'una persona per a la coordinació i gestió directiva de l’entitat, amb responsabilitats i funcions d’interlocució entre els òrgans de l’associació i l’equip tècnic; representació institucional i tècnica de l’entitat davant terceres parts (administracions, altres institucions i entitats, projectes en els que col·labora i participa l’entitat amb altres agents, etc.); coordinació i gestió de l’equip de treball i dels recursos de l’entitat; coordinació i gestió dels programes, projectes i accions de l’entitat; mobilització de recursos i cerca de finançament; gestió i control financer de l’entitat, etc. En definitiva, una persona per a liderar una entitat de segon grau amb implementació a tot Catalunya.

FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR

-    Gestió i coordinació de l’associació, sota la supervisió de la Junta Directiva.
-    Dinamització dels espais de participació de l’entitat i suport en l’organització dels actes de l’entitat (Assemblea, etc.)
-    Suport a la Junta Directiva en la interlocució i representativitat institucional amb administracions, altres entitats i representants del sector de l’educació ambiental i d’altres sectors.
-    Gestió i coordinació de l’equip de treball: gestió de calendari de vacances i festius; organització, coordinació i seguiment de les tasques assignades a cada membre; foment de la cohesió de grup, gestió dels recursos materials i tècnics, etc.
-    Seguiment i supervisió de la gestió administrativa i comptable, del pressupost anual i de la tresoreria de l’entitat i dels projectes.
-    Coordinació i supervisió del desenvolupament del pla de treball i dels projectes i accions de l’entitat.
-    Suport a l’equip en la gestió del cicle complet dels projectes: redacció, gestió i execució, justificació tècnica i econòmica, difusió i comunicació, etc.
-    Recerca d’oportunitats per a nous projectes i accions en el marc del pla de treball de l’entitat, inclosa la recerca de finançament.
-    Establiment de col·laboracions i relacions amb entitats afins a la      SCEA.
 

REQUISITS INDISPENSABLES
-    Titulació superior en estudis relacionats amb l’educació ambiental (ciències ambientals, geografia, pedagogia, psicologia, biologia, educació social, etc.).
-    Mínim 3 anys d’experiència en el sector de l’educació ambiental a Catalunya.
-    Ampli coneixement (acreditable amb el CV) del sector de l’EA, tant des d’una perspectiva dels  actors/agents/entitats/xarxes/projectes existents com des d’una visió històrica.
-    Experiència en:
•    Gestió, coordinació i desenvolupament de projectes.
•    Gestió, organització i execució de jornades, seminaris, formacions, etc.
•    Interlocució amb administracions i altres institucions.
•    Coordinació d’equips i recursos.
•    Recerca de finançament.
-    Disponibilitat per a viatjar i assistir a reunions, jornades, seminaris, etc.
-    Flexibilitat horària: disponibilitat per treballar matins i/o tardes i en caps de setmana en funció de les necessitats de la feina (assistència a reunions internes i externes, jornades, actes, etc.).
-    Alt domini d’eines informàtiques bàsiques i d’eines de treball en línia basades en el núvol per a la coordinació i gestió de projectes i tasques, ús de plataformes per a conferències i reunions, etc.
-    Domini del CATALÀ, CASTELLÀ i ANGLÈS (tant parlat com escrit)

Es VALORARÀ:
•    Ser sòcia/soci de la SCEA o d’altres entitats afins.
•    Aportar referències de feines anteriors (amb dades de contacte).
 

Les persones interessades han d'enviar un correu electrònic a scea@scea.cat, adjuntant el currículum, que ha d’incloure si és el cas els contactes per a demanar referències, i una carta de motivació expressant el seu interès i justificant que es compleixen els requisits indispensables que es demanen.

Cal indicar en l’assumpte del correu “CANDIDATURA OFERTA COORDINACIÓ – nom i cognom”.

El termini per enviar la candidatura és el 25 de FEBRER de 2025.

Les persones pre-seleccionades seran convocades a una entrevista.

A partir de l’1 d març es començarà a resoldre el procés i es notificarà la resolució a cadascuna de les candidatures.
 

Sou
30.500,00 euros bruts (revisable a finals d’any)