Cap d'Administració

Cap d'Administració

Cerquem una persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.

Perfil
Persona amb experiència en l’Administració general d’entitats del tercer sector i en la gestió econòmica de projectes de Cooperació i EpD.

Formació preferent
Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.

Funcions
Serà responsable de l’àrea d’Administració i de justificació econòmica de projectes.
•    Administració i comptabilitat (imprescindible)
    -    Control pressupostari
    -    Gestoria, bancs, hisenda, socis...
    -    Comptabilitat per projectes
    -    Presentació a l’equip de Coordinació del seguiment pressupostari i de     Tresoreria
    -    Suport en l’elaboració del pressupost anual
•    Gestió econòmica integral de les subvencions i projectes de l’entitat
    -    Formulació econòmica
    -    Seguiment pressupostari
    -    Justificació (incloent-hi les auditories)
•    Suport a les entitats sòcies locals per a la justificació econòmica de projectes

Requisits
•    Experiència demostrable en gestió administrativa i comptable
•    Experiència demostrable en gestió econòmica de projectes, formulació i justificació de projectes de Cooperació al desenvolupament i EpD
•    Experiència demostrable en la gestió econòmica de les subvencions públiques d’almenys l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i l’Ajuntament de Barcelona
•    Coneixements en profunditat de bases de convocatòries de subvencions
•    Domini de programes de comptabilitat (Wconta, etc)
•    Domini d’Excel
•    Domini de català i castellà (nivell C)

Valorable
•    Capacitat de redacció de projectes de Cooperació i EpD
•    Experiència de treball i/o coneixements de Pobles Indígenes
•    Formació en el sector de la Cooperació 
•    Implicació en moviments socials
•    Bons coneixements d’informàtica
•    Domini de l’anglès 
 

Durada
Indefinida (amb un període de prova de 6 mesos)

Inici
Incorporació immediata

Retribució
Segons barem intern (26.959€ bruts anuals)

Horari
Jornada completa amb horari flexible (presencial i virtual)

Termini
Interessats/des enviar CV fins al 23/02/25 a administracio@alternativa-ong.org

 

Després de finalitzar el període de recepció de candidatures, s’entendran com a desestimades aquelles que no hagin rebut una resposta per part de l’entitat passats 15 dies.
 

Sou
26.959€ bruts anuals