Busquem proveïdora per a avaluació externa
En el marc del projecte “Filem els vincles entre la justícia global i les economies transformadores” que ha desenvolupat LaCoordi està contemplada la realització d’una avaluació externa.
L’objectiu d’aquesta convocatòria és realitzar una avaluació de l’activitat «A.1.1 Implementació del pla de descentralització territorial anual» del projecte cofinançat per l’Agència de Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) i la Diputació de Barcelona (DiBa). Aquesta és una activitat transversal en tot el projecte que busca descentralitzar les activitats del projecte arreu del territori català.
Podeu enviar les vostres propostes fins al 30 de juny. En aquest document trobareu tots els detalls de la convocatòria i el calendari.
OFERTA TÈCNICA
Es presentarà una oferta tècnica que inclogui:
- Una proposta sobre la metodologia i el pla de treball que assumeixi els Termes de Referència (màxim 10 pàgines).
- Un pressupost detallat.
- Un cronograma on es diferenciaran cadascuna de les fases emmarcades en el període definit en el calendari proposat en aquests Termes de Referència.
- Addicionalment, es presentarà el currículum de la persona, persones i/o equip que realitzarien l'avaluació en cas de ser seleccionades (màxim 5 fulls per persona).
Per a la selecció es valorarà:
- 50% la trajectòria de la persona o l’equip avaluador.
- 50% la proposta tècnica.
Per presentar la proposta, acompanyada de la documentació a dalt esmentada, s’haurà de fer arribar la proposta al correu electrònic: coordinacio@lacoordi.cat
- Les propostes es podran lliurar fins al 30 de juny de 2025. Qualsevol oferta presentada fora de termini quedarà fora del procés de selecció automàticament. Un cop tancat el termini, s’estudiaran totes les propostes presentades i a mitjans de desembre es contactarà amb l’entitat avaluadora triada.