Assistent administració

Assistent administració

NOVACT és una associació independent i sense ànim de lucre amb seu central a Barcelona i amb oficines a Madrid, Càceres, Ramallah (Palestina), Tunísia (Tunísia), Campaments de refugiats sahrauís de Tindouf (Algèria) i Ammán (Jordània). El nostre objectiu és promoure accions noviolentes per a la transformació social cap a la defensa dels drets humans, la seguretat humana i la justícia social. Els projectes de cooperació internacional de l' organització a les regions del Maghreb, Mashreq, Est d' Europa i Càucas, es combinen amb estratègies d' incidència politicosocial a Catalunya, Espanya i resta d' Europa.
Donem molta importància al treball amb moviments socials, així com les seves necessitats, intentant fer de pont entre demandes socials i institucions. Incorporem la perspectiva de gènere en totes les nostres activitats, projectes i funcionament per tant en cadascuna de les nostres ofertes laborals, la sensibilitat i entesa d'aquesta visió és fonamental per a les candidatures.

Funcions i responsabilitats

Sota la supervisió del responsable de persones i processos administratius de NOVACT, la persona seleccionada s' encarregarà de donar suport a la introducció de dades comptables, gestió administrativa i seguiment dels pressupostos dels projectes de NOVACT.

  • Suport en la introducció de dades al programa de comptabilitat, registre i seguiment comptable de despeses.
  • Gestió i control de cobraments de subvencions, factures, pagament de proveïdors en coordinació amb administració.
  • Suport en l'elaboració i la justificació econòmica dels projectes (Revisió de factures, preparació de documents ...).
  • Suport a les auditories anuals de l' entitat i la preparació de les auditories de projectes.
  • Presentació i lliurament de formulacions, justificacions i requeriments en coordinació amb les tècniques de projectes.
  • Custòdia de l' arxiu físic i digital de comptabilitat i de projectes.
  • Altres tasques que siguin demanades per al personal de projectes que resultin necessàries per al correcte funcionament de l' àrea en particular i de l' entitat en general.

Perfil

Per a aquesta candidatura cal demostrar:

  • Formació en matèria de comptabilitat i administració.
  • Coneixements d'eines ofimàtiques comptables (Excel, contaplus, SAP).
  • Actitud proactiva flexibilitat i adaptable a canvis.
  • Català, Castellà obligatoris.
  • Nivell mitjà d' anglès.
  • Una persona íntegra amb sòlids valors personals, alineada amb la nostra missió.

Les següents qualificacions seran altament valorades:

  • Comptar amb cartes de recomanació.
  • Coneixement usuari de SAP Business One.
  • Experiència de pràctiques prèvies en posicions similars.
Sou
22.050 brut anual