Tècnic/a, representant de terreny a Colòmbia, Unitat d’Amèrica Llatina de l’Àrea d’Aliances Internacionals, laboral

Tècnic/a, representant de terreny a Colòmbia, Unitat d’Amèrica Llatina de l’Àrea d’Aliances Internacionals, laboral

Descripció del lloc de treball

  • Denominació: A2/RTAMERICALL-2 Amèrica Llatina (Colòmbia)
  • Nombre de places ofertes: 1
  • Codi: ACCD-T/6-2024
  • Tipus de contracte: Contracte de substitució per cobrir una plaça vacant amb reserva de lloc de treball fins al retorn del titular del lloc de treball
  • Ubicació: Colòmbia
  • Jornada: Ordinària
  • Horari: dilluns a divendres
  • Grup: A
  • Subgrup: A2+
  • Sou brut anual: 41.391,53 €
  • Complement a terreny: 12.456,63 €

 

Requisits de participació

1. Titulació acadèmica

Disposar de la titulació de Diplomatura, Llicenciatura o Grau.

2. Idiomes

Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l’equivalent.Nivell B2 d’anglès.

3. Presentació d’una memòria tècnica segons es descriu a la base 8.1 de l’oferta.

Missió

Coordinar i executar la implementació del Pla Director i aportar els elements necessaris per aconseguir la cooperació transformadora, essent la representació de l’ACCD al país assignat.

Funcions del lloc de treball

Implementar i definir totes les funcions de representació de l’ACCD al país assignat, així com fer el seguiment de la realitat del país i la provisió d’informació actualitzada.Identificar, seguir i tancar els projectes que es realitzen al país assignat.Impulsar les relacions Institucionals entre la Cooperació Catalana i altres agents de la cooperació al desenvolupament, així com en les institucions públiques del país, la societat civil, organismes multilaterals, etc.Oferir suport a les entitats i organitzacions finançades per l’ACCD així com a aquelles finançades per altres departaments de la Generalitat de Catalunya per tal d’aconseguir un òptim desenvolupament de les accions impulsades des de l’ACCD.Representar els diversos esdeveniments, actes o espais que es puguin designar; així com valorar i realitzar el seguiment de projectes i programes per l’ACCD.Participar en el suport necessari que permeti l’òptim desenvolupament de les accions impulsades des de l’ACCD.Assistir eventualment a altres països de la regió per exercir les tasques d’identificació i seguiment.Assistir en espais de coordinació de donants, si escau.Impulsar, coordinar o acompanyar viatges o visites de delegacions al país que siguin estratègiques per l’ACCD.Participar en altres tasques de naturalesa similar que es requereixin per part de l’ACCD.

Aspectes que es valoraran

1. Experiència

Experiència laboral de 2 anys en tasques similars a les descrites en l’àmbit de l’execució tècnica o en organitzacions no governamentals (ONG) o fundacions o entitats sense ànim de lucre, en què s'hagin desenvolupat funcions pròpies i/o similars de treball relacionades amb la cooperació, l'acció humanitària i els drets humans.

Experiència en un lloc de treball on es desenvolupessin tasques similars en projectes de cooperació al desenvolupament a terreny, sigui a Colòmbia o a qualsevol altre país receptor d’Ajuda Oficial al Desenvolupament.

2. Formació i perfeccionament

Cursos, Postgraus, Màsters o similar d’especialització en l’àmbit de la cooperació al desenvolupament i/o les relacions internacionals.Formació en administració pública.Formació en gestió administrativa.Formació específica en Drets Humans.

3. Idiomes

  • Nivell C2 de català.
  • Nivell C1 d’anglès.
  • Nivell B2 de francès.

Forma d’ocupació del lloc

  • Contracte de substitució per cobrir una vacant amb reserva de lloc de treball fins al retorn de la persona titular del lloc de treball.
  • El període de prova és el que estableix l’article 18.5 del conveni col·lectiu de l’ACCD (6 mesos).

Participació

Les sol·licituds s'han de presentar exclusivament de manera electrònica a través de l’enllaç disponible a la seu electrònica de la Generalitat d’acord amb l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i l’article 85 del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital.

No s’admetran les sol·licituds que no es presentin electrònicament. Adjunta a la sol·licitud s’ha d’enviar un currículum vitae Europass, així com la documentació que acrediti els requisits de les titulacions, els idiomes, les formacions i l’experiència professional  que es voldrà acreditar en la fase de valoració dels mèrits descrits al punt 8.2 de l’oferta. No es valorarà cap mèrit si no s’adjunta a la sol·licitud de participació.

Totes les persones que participin en el procés de selecció, són responsables de comprovar i verificar l'exactitud de les dades que consten en la seva sol·licitud de participació, en especial al que fa referència als certificats i documents que acrediten els requisits i els mèrits al·legats; en confirmar la sol·licitud, el participant declara que les dades contingudes en aquesta són certes i que són les que al·lega amb relació a aquesta convocatòria, d’acord amb l’article 35 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 23 d’abril, inclòs.

Procediment de selecció

Aquest procés es dotarà d’un òrgan de selecció que vetllarà en els termes que es descriuen:

El sistema de selecció s'estructurarà en tres fases:

1. Primera fase

La primera fase té com a objectiu valorar les capacitats professionals de les persones aspirants. En aquest sentit, se’ls demanarà que es presenti una memòria tècnica amb una extensió màxima de 10 pàgines en DIN A4, en lletra arial 11 i signada electrònicament per la persona participant. La memòria ha de constar de dues parts: una consistent en una anàlisi relacionat amb la visualització de la cooperació catalana a Colòmbia i una segona part identificant la seva contextualització. El punt 2 haurà de ser com a mínim el 50% de la memòria i haurà d’identificar-se propostes d’actuació des del punt tècnic segons la descripció del lloc de treball.

La no presentació de la memòria tècnica dins del termini de presentació de la sol·licitud comportarà l'exclusió de la persona participant en aquesta convocatòria.

En total, aquesta fase puntuarà un màxim de 35 punts i per superar la fase s’haurà d’obtenir un mínim de 17,5 punts, sent un màxim de 4 persones candidates, les que obtinguin major puntuació, les que podran optar a la següent fase.

2. Segona fase

La segona fase té com a objectiu valorar els mèrits de l’aspirant per accedir al lloc de treball d’acord amb la documentació aportada en el moment de la presentació de la sol·licitud de participació. Aquesta fase puntuarà un màxim de 35 punts, segons el barem que consta a continuació:

2.1. Titulacions acadèmiques

Puntuació màxima de 5 punts per a les titulacions acadèmiques relacionades amb els aspectes a valorar en relació a les funcions del lloc de treball, que tingui relació directa amb el lloc de treball segons el següent detall:

1 punt per doctorat.1 punt per mestratges.1 punt per postgrau.1 punt per cursos d’especialització1 punt per llicenciatura o grau universitari diferent de l’exigida per a prendre part en el procés selectiu.

2.2. Formació i perfeccionament

Puntuació màxima de 7 punts per l’assistència a cursos relacionats amb les funcions del lloc de treball 1 a raó de:

1,5 punt els cursos de més de 100 hores de durada.1 punts els de 40 hores o més fins a 100 hores de durada i que acrediten aprofitament o qualificació.0,5 punts els de 20 hores o més i fins a 40 hores de durada i que acrediten aprofitament o qualificació.0,25 punts els de 20 hores o mes i fins a 40 hores de durada i que només acreditin l’assistència.0,10 punt per jornades formatives que acrediten aprofitament o assistència.ACTIC nivell Mitjà 1 punt.ACTIC nivell Avançat 2 punt.

2.3. Per titulacions homologades en els idiomes corresponents i relacionats en el punt 5.3 de l’oferta amb una puntuació màxima de 3 punts a raó de:

1 punt pel nivell d’idioma relacionat.0,5 punt per cada nivell superior.

2.4. Experiència de treball en tasques similars a les de la descripció del lloc de treball, del mateix grup professional A2 (o equivalent) a raó de 0,15 punts per mes treballat fins a un màxim de 20 punts.

En total, aquesta fase puntuarà un màxim de 35 punts. La persona que es proposi de contractar per haver superat el procés de selecció haurà d’aportar la documentació original que acrediti la formació i experiència requerida en els apartats 2 i 5 d’aquesta oferta.

Només passaran a la següent fase un màxim de 4 persones candidates, sent aquestes les hagin obtingut la màxima puntuació sumant els resultats de les fases 8.1 i 8.2.

Les altres persones candidates que hagin arribat a aquesta fase passaran a una llista de reserva per ordre de puntuació, que es farà servir en cas d’inadmissió sobrevinguda o desestiment de les persones candidates preseleccionades.

3. Tercera fase

La tercera fase consistirà en una entrevista personal i /o escrita que tindrà com a objectiu determinar l'adequació del perfil professional i personal del candidat/a amb les competències (habilitats i capacitats).

Aquesta fase puntuarà un màxim de 30 punts, havent de puntuar un mínim 15 punts per superar la fase.

Les habilitats que s’analitzaran dels llocs de treball del grup A2 són les que s'associen al lloc de treball a proveir: Treball en equip, capacitat negociadora, determinar objectius, polivalència funcional i altres pròpies del lloc de treball.

En el supòsit que la persona aspirant no aporti la documentació en el termini de 5 dies hàbils o aquesta no s’adeqüi als requisits del lloc de treball o renunciï al lloc de treball en el termini de 5 dies hàbils des de la comunicació de la superació, s’adjudicarà la candidatura a la següent persona millor valorada.

Les puntuacions obtingudes al procés de selecció i el nom de la persona seleccionada es publicarà al Tauler electrònic de la Generalitat i al web de l’ACCD.

En compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, el nom i cognoms de la persona seleccionada serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que l’interessat exerceixi el dret d’oposició informant el gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Atès el gran volum de persones interessades a participar en els processos de selecció d’aquesta Agència, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades.

Règim d’impugnacions

Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.

Informació bàsica sobre protecció de dades personals

  • Identificació del tractament: Gestió de recursos humans.
  • Responsable: Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.
  • Finalitat: gestionar les dades de caràcter personal, econòmic i laborals, del personal que presta els seus serveis a l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) i tramitar els processos de selecció de l’ACCD.
  • Legitimació: compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament d'acord amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE.
  • Persones destinatàries: les dades es podran comunicar en aplicació del principi de transparència i accés a la informació pública previst a la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Drets de les persones interessades: podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió de les dades i limitació al tractament, adreçant un escrit a l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, Via Laietana 14, 08003 Barcelona, o mitjançant la petició genèrica disponible a Tràmits Gencat.

Més informació: Podeu ampliar aquesta informació i conèixer-ne més detall en la pàgina Drets de les persones interessades. https://exteriors.gencat.cat/ca/departament/ofertes-treball/accd-t6-202

Sou
41.391,53 €