Tècnic/a de gestió de socis, voluntaris i empreses colaboradores
Tècnica Administrativa Socis i colaboradors
• Titulat mitjà en Administració d'Empreses o similar.
. Coneixements en màrqueting i comunicació.
• Habilitats comunicatives orals i escrites. Capacitat de tracte amable amb el públic.
. Coneixements del tercer sector, especialment de la cooperació al desenvolupament.
• Coneixements avançats d'informàtica (Excel, Word i programes de gestió). Experiència en gestió de bases de dades.
• Persona resolutiva amb alta capacitat de treball. Alta motivació personal i capacitat de treball en equip.
• Persona ordenada i rigorosa en el tractament de dades.
• Bon nivell de Català
• Sintonia amb els criteris de l'Organització.
ES VALORARÀ
• Experiència de voluntariat i coneixement de les ONG
FUNCIONS
• Atenció personal i telefònica a socis. Manteniment de fitxers generals de l'aplicació de socis.
• Comptabilització, registre i seguiment de les donacions
• Administració de la Base de Dades de Socis
. Gestió d'empreses colaboradores. Projectes, i organització d'esdeveniments i colaboracions.
• Suport a les administratives de la delegació.
• Acompanyament i suport a l'equip de voluntaris.