Tècnic/a de comptabilitat i gestió administrativa
La plaça té per objectiu assegurar la comptabilitat i gestió administrativa de CEHDA i dels seus projectes a Catalunya.
LLOC DE TREBALL
Oficina de CEHDA a Barcelona, al barri del Raval.
FUNCIONS
Comptabilitat i tresoreria:
● Gestió fiscal i comptable
● Gestió de pagaments/transferències
● Supervisió documental Drive
● Conciliació bancària de tresoreria.
● Introducció d'assentaments comptables al programa de comptabilitat.
● Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de
tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes
● Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualment.
● Elaboració de balanç de situació i comptes de resultats anuals.
● Suport en l’elaboració pressupost anual
Gestoria i administració:
● Gestió de la documentació laboral i actualització del excel de control horari
● Gestió documental de facturació
● Suport en tasques de justificació de projectes
● Revisió de necessitats materials i gestió de la compra
● Representació i participació en l’espai de coordinació d’entitats a l’Espai Erasme
● Gestió documental d’alta i baixa de sòcies , comunicació amb elles i cobrament de quotes
● Suport en el muntatge/desmuntatge d’exposicions de l’entitat
● Entrega de beques de manutenció , transport i menjar o altres a persones beneficiàries de l’entitat quan
es faci en oficina.
● Control de l’inventari de l’entitat
● Suport en tasques d’organització documental i arxiu de l’entitat.
● Suport en incidències amb entitats bancàries i de subministraments de serveis
● Assistència telefònica i gestió de cites per a assesorament jurídic
● Suport en les gestions d’altes i baixes de persones treballadores i en la comunicació amb la gestoria.
FORMACIÓ PREFERENT:
-Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc. o Cicle
Formatiu de Grau Superior de Comptabilitat i Gestió Administrativa.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA:
● 3 anys d’experiència demostrable en comptabilitat i gestió administrativa; es valorarà positivament si és
en entitats del tercer sector.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES:
● Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.
● Nivell mitjà d’anglès.
● Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc).
● Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB).
● Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc).
● Domini de programes de comptabilitat.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
● Experiència amb grans taules d’excel (taules dinàmiques).
● Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.
● Coneixements de gestió pressupostària.
● Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.).
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:
● Orientació a resultats i resolució de problemes.
● Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.
● Planificació i organització.
● Capacitat relacional i comunicativa.
● Treball en equip.
TIPUS DE CONTRACTACIÓ:
● Jornada de 30h/setmanals, contracte de 6 mesos, convertible a indefinit i vinculat a un projecte bianual.
● Salari brut anual: 22.140,60 euros
● Règim presencial de matí (de dilluns a divendres de 9h a 14:30h i una tarda a concretar)
● Incorporació: inicis o mitjans de març 2025