RESPONSABLE DE TRESORERIA I GESTIÓ ADMINISTRATIVA

RESPONSABLE DE TRESORERIA I GESTIÓ ADMINISTRATIVA

A CALALA Fons de Dones necessitem una persona que, juntament amb l'equip, aporti talent, coneixement i motivació, sent clau en la gestió de la tresoreria i la gestió administrativa de la Fundació. Busquem una persona amb la visió i valors de Calala, amb capacitat per treballar en equip i amb una bona experiència en tasques similars a les que haurà de desenvolupar a la nostra Fundació.

La persona s'integraria en una àrea de treball que ja compta amb una Responsable d'Administració, una Responsable de Logística i Suport Administratiu i una Responsable de Cures.

CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC (FUNCIONS)

  • Gestió de tresoreria i fluxos de finançament (realització i seguiment dels plans de tresoreria; control dels fluxos de finançament de l'organització i de projectes específics; negociació bancària; subministrament d'informació a entitats financeres i anàlisis)
  • Gestió administrativa i jurídica de la fundació (gestionar arxiu institucional de la Fundació; registrar acords Patronat davant el Ministeri; tràmits de canvis i apoderament; relació amb notaries; legalització de llibres; gestió de certificats, etc.) i suport a tasques de Bon Govern del llevador de la Fundació que li siguin encomanades
  • Suport a la justificació econòmica de projectes de donants privats i resposta a requeriments administratius i financers de justificació de projectes de donants públics
  • Implementació i gestió del procés de facturació digital
  • Revisió formal i legal dels contractes, convenis i serveis que hagin de ser signats per la Fundació, en coordinació amb l' àrea responsable dels mateixos
  • Contribució a la presentació de Plans i Comptes Anuals al Protectorat de Fundacions i preparació de documentació per a auditoria anual
  • Suport a la implementació del sistema de gestió de projectes (software Gong o smilar) pel que fa a la gestió econòmica
  • Participació en comissions de governança i sostenibilitat de la Fundació i en processos transversals en els quals participa tot l' equip
  •  
  •  

Formació requerida i/o desitjada

  • Formació universitària (desitjable ADE, Economia, Enginyeria o Ciències socials amb experiència contrastada en funcions similars)
  • Coneixement de documents jurídics i procediments i compliment d' obligacions de les fundacions
  • Coneixements sobre comptabilitat i tresoreria de fundacions i/o organitzacions del tercer sector
  • Coneixements sobre normativa aplicada a diferents convocatòries de finançament i subvencions (Unió Europea, Ministeris públics, Agències de cooperació descentralitzada)
  • Bon domini del programa Excel, coneixements de Sage
  • Nivell mitjà d' anglès, parlat i escrit
  • Estudis de postgrau en Gènere, Drets de les Dones, Drets Humans, Relacions Internacionals, o Economia social i solidària
  • Competències requerides i/o desitjades
  • Competències tècniques d' organització, planificació i gestió
  • Treball en equip i col·laboració
  • Orientació a resultats 
  • Flexibilitat i adaptació al canvi
  • Capacitat de treball amb dates límits
  • Compromís amb la missió, els principis i valors de la Fundació Calala
  • Mirada decolonial i/o interseccional. Compromís antiracista i feminista
  • Coneixement dels moviments de dones i feministes 

 

Experiència requerida

  •  
  • Almenys dos anys d' experiència en acompliment de funcions similars
  • Experiència de treball en organitzacions del tercer sector, fundacions i/o fons de dones.
  •  
  •  

Condicions del lloc de treball

  •  
  • La persona treballarà a l' oficina de Barcelona, Madrid o Bilbao. Possibilitat de teletreball fins a 3 dies a la setmana.
  • 37,5 hores setmanals de dedicació. 
  • Salari brut d' entre 32.000 i 35.000 euros a l' any, en 13 pagues 

 

Enviar carta de motivació i CV, incloent almenys dues referències, a recursoshumanos@calala.org, abans del 12 de novembre, i posant en l'assumpte de correu "Convocatòria Responsable de tresoreria"

Només es contactaran les persones que compleixin els requisits i passin a la fase d' entrevista

Animem dones amb experiència viscuda com a dones migrants, treballadores de la llar i les cures, dones lesbianes, bisexuals i trans, dones racialitzades, indígenes i afrodescendents, dones joves o dones amb diversitat funcional a aplicar a aquest lloc.

Sou
Salario bruto de entre 32.000 y 35.000 euros al año, en 13 pagas