Sessió de cinema especial sobre Guatemala. Dones en lluita

Sessió de cinema especial sobre Guatemala. Dones en lluita

Sessió de cinema especial sobre Guatemala. Dones en lluita

Sessió de cinema especial sobre Guatemala. Dones en lluita

📢 Atenció! Agendeu dates!
La defensora Ana Rutilia visita Barcelona!
L’advocada i líder comunitària maia Q’eqchi’ de Guatemala, va imposar un recurs d’empara a l’empresa ACS de Florentino Pérez davant la falta d’una consulta prèvia, lliure i informada com recull el Conveni 169 de l’OIT. La canalització del riu per a la construcció d’aquest complex hidroelèctric de generació d’energia va provocar la pèrdua de cabal i ha deixat al poble gairebé sense aigua.

La podreu escoltar ben aviat en directe, preneu nota ‼️

🗓️5 març
🕖19h
📍Col.legi de Periodistes (Rambla Catalunya, 10, Barcelona)
🎤Dones en lluita: Ana Rutilia Ical Choc i la defensa del territori del poble Q’eqchi’ a Guatemala. Comptarem amb la periodista Txell Feixas, el periodista Oriol Andrés i amb Ana Rutilia Ical Choc. Conversarem sobre el cas Renace, el projecte hidroelèctric de l’empresa espanyola ACS de Florentino Pérez a Guatemala, que ha robat l’aigua del poble Q’eqchi’. Parlarem de com va ser el rodatge de ‘Dones en lluita’, la nova sèrie documental de TV3 amb el segell de Txell Feixas en la direcció i el periodista Oriol Andrés en la subdirecció, i on Ana Rutilia protagonitza un dels seus capítols.

🗓️7 març
🕗20h
📍Cinemes Girona (Barcelona)
🎬 Sessió de cinema especial sobre Guatemala. Projectarem ’Ana Rutilia Ical Choc i la defensa del territori del poble Q’eqchi’ a Guatemala’, capítol de la nova sèrie documental de TV3 ‘Dones en lluita’ i ‘Centreamèrica. Terra en litigi’, documental del programa Latituds.
🎤 Hi haurà col.loqui posterior amb la periodista Txell Feixas, directora de ‘Dones en lluita’; el periodista Oriol Andrés, subdirector de la sèrie; i amb Ana Rutilia Ical Choc.

🎟️Entrada lliure fins omplir aforament.
No us ho perdeu!!